Een VoIP centrale, wat is het voordeel?
Het grote voordeel van een VoIP telefooncentrale is de flexibiliteit. Omdat de centrale geen fysiek apparaat is, ben je niet gebonden aan software en hardware dat veroudert. Daarnaast heb je met een online VoIP centrale altijd jouw telefooncentrale bij de hand. Heb je een VoIP telefoon, VoIP softphone of maak je gebruik van de Vialer app? Dan kun je overal bellen en gebeld worden op jouw vaste zakelijke nummer.
Extra functies toevoegen aan je telefooncentrale
Groeit jouw bedrijf verder door en ben je op zoek naar extra functionaliteiten zoals een keuzemenu, wachtrij of belgroepen? Dan groeit de VoIP centrale van Eigennummer met je mee! Je kunt namelijk in je Eigennummer account eenvoudig extra functies inschakelen en toevoegen aan je VoIP telefooncentrale. Wil je graag op je vaste nummer op je mobiel? Ook dit kun je eenvoudig instellen in jouw Mijn EigenNummer account.
VoIP telefooncentrale koppelen aan externe systemen?
Omdat een VoIP telefooncentrale online staat, kun je deze eenvoudig koppelen met externe systemen, zoals een CRM systeem. Word je door een klant gebeld, dan worden bijvoorbeeld aan de hand van het telefoonnummer automatisch de klantgegevens getoond op je computer en kun je direct aantekeningen maken of gegevens opzoeken. Wel zo handig! Ben je benieuwd of ook jouw systeem gekoppeld kan worden aan de VoIP centrale? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag met het vinden van het beste pakket voor jouw situatie.