Nee, helaas niet. We hebben een KVK nummer nodig om je account te activeren, dus KVK-inschrijving kunnen we dus nog geen vast nummer uitgeven.
Archives: Vraag
Ik krijg na mijn bestelling een e-mail terug van EigenNummer voor het aanleveren van extra gegevens, waarom is dit?
Wij vragen deze aanvullende informatie omdat je jezelf hebt aangemeld zonder KvK-nummer op te geven en/of met een Hotmail- of Gmail-adres. We hebben in het verleden helaas te maken gehad met gevallen van fraude bij vergelijkbare aanmeldingen. Daar kun jij uiteraard niets aan doen, maar het heeft er wel voor gezorgd dat we extra informatie vragen in een aantal gevallen. We hopen hiervoor op je begrip!
Bieden jullie meer dan alleen een doorschakeling?
Zeker! Achter EigenNummer zit een professionele VoIP telefooncentrale. Er is veel mogelijk, EigenNummer groeit graag mee met je bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan het aansluiten van meerdere telefoontoestellen. Neem voor meer informatie contact met ons op.
Kan ik het telefoonnummer later meenemen naar een andere provider?
Uiteraard. Je bent eigenaar van het telefoonnummer, waardoor je zelf beslist wat je ermee doet.
Kan ik nog meer met EigenNummer?
Ja, in je dashboard regel je naast de doorschakeling ook je bereikbaarheid. Ben je niet bereikbaar? Dan gaan als je gesprekken rechtstreeks naar de voicemail. Je ontvangt de voicemail vervolgens in je eigen mailbox!
Kan ik mijn huidige vaste nummer behouden?
Geen probleem, het is zelfs gratis! Geef het aan wanneer je aan het bestellen bent, wij regelen de rest!
In het bestelformulier op onze website heb je de mogelijkheid om te kiezen voor ‘vast nummer behouden’. Je krijgt dat de mogelijkheid je factuur van je huidige provider te uploaden. Wij hebben deze nodig om met exact de juiste NAW-gegevens de portering (=nummer verhuizing) aan te vragen. Dit is belangrijk omdat porteringen via geautomatiseerde systemen worden geregeld. Een automatisch afwijzing volgt wanneer de NAW-gegevens niet exact overeen komen met de aansluitgegeven van je huidige (latende) provider. Bij het verzoek geven we ook meteen een plandatum in. Deze is afhankelijk van de opzegtermijn van je huidige provider en ligt minimaal 5 dagen in de toekomst.
Een provider heeft wettelijk gezien 48 uur de tijd om op je porteringsverzoek te reageren. Binnen 48 uur ontvangen we dus een goedkeuring of een afwijzing. Na goedkeuring wordt het telefoonnummer op de afgesproken datum en tijdstip actief gezet op ons platform en ben je bereikbaar via EigenNummer.nl!
Kan ik met mijn vaste nummer naar anderen bellen?
Ja, dat kan! Hiervoor gebruik je de Vialer app. Je logt in met de gegevens die je als klant van EigenNummer ontvangt.
Krijg ik inzicht in mijn gemaakte kosten?
Jazeker. Je krijgt toegang tot een dashboard waarin je precies ziet hoe vaak en door welke nummers je gebeld bent. Wij hechten veel waarde aan transparantie. Alle telefoniefacturen zijn daarom direct in je dashboard te downloaden.
Wat is de opzegtermijn?
Als je een ‘flexibel’ abonnement hebt, is dat dagelijks opzegbaar zonder opzegtermijn of gedoe. Je zit dus net vast aan een maand- of jaarcontract. Wanneer je overstapt naar een andere provider verhuis je je telefoonnummer uiteraard mee.
Hoe betaal ik?
Je betaalt per kalendermaand middels automatische incasso. Je hebt hier dus helemaal geen omkijken naar!
Wat zijn de internationale tarieven?
Hiervoor verwijzen we je graag naar de tarievenpagina.
Wat kost een abonnement bij EigenNummer?
Hiervoor verwijzen we je graag naar de tarieven pagina.
Mijn nummer is aangemaakt maar het werkt niet. Wat nu?
Test of je mobiele telefoonnummer dat achter het vaste nummer zit, rechtstreeks wél bereikbaar is. Met andere woorden, bel het 06-nummer direct zodat je weet of het probleem in je vaste nummer zit, of in je mobiele nummer daarachter. Werkt je mobiele nummer rechtstreeks prima maar je vaste nummer niet? Neem dan direct contact op met onze support via 088-3031600.
Kan ik ook een telefoonnummer van een ander land bij jullie bestellen?
Wil je uitstralen dat je in België, Amerika of een ander land gevestigd bent? Bij EigenNummer is het mogelijk om internationale telefoonnummers van meer dan 50 verschillende landen toe te voegen aan je abonnement. Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe voeg ik een extra telefoonnummer toe aan mijn abonnement?
Lees hier hoe je dit doet.
Kan ik mijn bestaande nummer(s) naar jullie verhuizen?
Als je al een vast nummer in bezit hebt en je wilt die graag naar ons toe verhuizen, dan is dat geen probleem. Het is zelfs gratis! Geef dit aan bij de bestelling, wij regelen de rest!
Kan ik zelf een nummer kiezen?
Naast dat je zelf je netnummer kiest, kun je bij ons uit 5 vaste telefoonnummers kiezen. Wil je zelf je nummer kiezen? Geef dit dan aan bij je bestelling en we mailen je de keuzeopties.
Welk netnummer moet ik kiezen?
Het is handig om te weten wat voor vast nummer je wilt laten doorsturen naar je mobiele telefoon. Bij ons kies je uit een landelijk of een regionaal telefoonnummer. Met een 085-nummer heb je een nummer wat een landelijke uitstraling heeft en is dus niet regiogebonden. Een regionaal nummer kan bijvoorbeeld een 010-, 020- of 030-nummer zijn en is handig als je lokaal opereert met je bedrijf. Let op: je kan alleen het regionale netnummer krijgen van de regio waarin met je bedrijf staat ingeschreven bij de KVK.
Bij EigenNummer hebben we telefoonnummers van alle regio’s beschikbaar. Bekijk alle beschikbare netnummers
Wat is EigenNummer?
Met EigenNummer vraag je binnen 1 minuut een vast nummer aan die wordt doorgeschakeld naar je mobiele telefoon. Onze dienst is vooral handig voor zzp’ers en kleine bedrijven die geen vaste telefoon hebben, maar wel de professionaliteit willen uitstralen van een vast nummer. Dit is zowel bij een landelijk (085) als regionaal (010, 020, 030, etc.) telefoonnummer mogelijk. Ook je bestaande vaste nummer verhuis je gratis naar ons.
Hoe ziet een standaard belplan eruit?
Wanneer je gebruik gaat maken van onze dienst, staat het standaard belplan ingesteld. Lees hier hoe je aanpassingen doet in jouw belplan.
Hoe voeg ik geluidsbestanden toe aan mijn belplan?
Welkomstboodschap toevoegen aan je belplan
Maak gebruik van geluidsbestanden in je belplan, bijvoorbeeld voor een welkomstboodschap. Een beller krijgt dan eerst ‘Welkom bij…’ te horen en daarna de normale kiestoon. Lees hier hoe je zo’n melding toevoegt.
Voicemail
Hier lees je hoe jij een voicemail toevoegt aan jouw belplan.
Hoe roep ik meerdere nummers tegelijkertijd aan?
Belgroep
Wanneer je meerdere nummers tegelijkertijd wilt aanroepen maak je gebruik van de module Belgroep.
Hoe schakel ik door naar een telefoonservice?
Doorschakelen
Lees hier hoe je een doorschakeling in jouw eigennummer platform zet.
Hoe stel ik de module Call-me-now (belknop op website) in?
Lees hier hoe je dat kan toevoegen.
Hoe zorg ik ervoor dat bepaalde telefoonnummers mij niet meer kunnen bellen?
Stel de module Filter in
Lees hier hoe je dat doet.